piątek, 17 lutego 2012

Witam wszystkich na moim blogu :)

Witam wszystkich na moim blogu. Zaczne od tego, że to mój pierwszy blog. Pewnie zastanawia was z kąd nazwa bloga. 'Smutny blog', sama nazwa wskazuje... Jest mi smutno, źle mi w życiu... Boje się co dnia, że zrobie coś gupiego, i już mnie nie będzie... :'( Cuż... Wiele osób mi mówi, 'nie łam sie, karzdy ma problemy'... Owszem wiele osób je ma, ale większość (tak sądze) umie sobie z nimi poradzić, oni są 'silni'. Ja nie, ja jestem słaba. Nie radze sobie...

5 komentarzy:

  1. Proszę, napiszcie wasze 'historie' w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. :) Też czasem tak mam, że wydaje mi się, że nie poradzę sobie w życiu. Czuję wtedy jakby wszyscy byli przeciwko mnie i próbowali mnie jeszcze dobić. Ale to przechodzi. Nie myśl, że nie dasz sobie rady. Każdy ma w sobie na tyle siły, żeby sobie poradzić. Ty też jesteś silna, tylko po prostu jeszcze tego nie wiesz. Ale nie martw się, wszystko się ułoży. Musisz po prostu uwierzyć, że Tobie też się uda zwyciężyć ze smutkiem i problemami. ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde uwarzasz, że jestem silna? Z kąd czerpać tą siłe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście w tych głupawych czasach prawie wszyscy zwykli ludzie mają problemy, ja też. Ukończyłam już szkołę średnią, lecz pomimo mojego wieku nadal jestem dziecinna (niedojrzała), jestem nieco niewspółczesna(poglądy, zachowanie)i przez to samotna i zamknięta, niestety też mam głęboko w sercu ranę, która się nigdy nie zagoi. Próbuję jakoś wyrwać się z tej matni i żyć, lecz jak na razie mnie nie wychodzi. Mimo tego nie poddaję się i próbuję coś z tym zrobić. Więc mogę tobie poradzić, byś też się nie poddawała i walczyła o swoje, a co najważniejsze była sobą. Życzę powodzenia w życiu :)

    OdpowiedzUsuń