piątek, 27 lipca 2012

Oddział zamknięty, a ja znowu sama...

Dzisiaj zamkneli oddział... Otwierają go dopiero 27 sierpnia... Muszę teraz przeżyć cały miesiąc...

Kiedy przyszłam dziś na oddział bardzo smutna się poczułam. Pomyślałam sobie wtedy, że nikogo już to nie obejdzie jeśli się potne, czy zabiję. Takie gupie myśli chodziły mi po głowie cały czas, że ich nie obchodzę, bo czeka ich wakacji czas. Widziałam panią Olgę, weszła na oddział na chwile, a potem wyszła i już jej nie zobaczyłam... Pamiętam, że płakałam, ale tylko przez mgłe, nie czuję się już sobą, jestem obcą osobą...

Jak siedziałam i płakałam wyszła pani Zosia. Pogadała ze mną chwile. Zapytała co najbardziej mnie boli. Powiedziałam, że wakacje, że nie będzie ludzi, oddział opuszczony... Ona na to, że można to poruwnać do sytacji takiej: jak jest małe dziecko mama musi mu dać trochę sfobody, żeby mogło się usamodzielnić. Mimo to, że mama nie jest cały czas z dzieckiem, to czuwa jednak nad nim i się martwi czy wszystko jest dobrze. Powiedziała że tak to jest też z oddziałem, że my (pacjęci) idziemy na wakacje i personel też, ale to nie znaczy, że nie martwią się i nie zastanawiają czy u nas ok. To mnie trochę uspokoiła, ale i tak się czuje tak jakby ktoś umarł, jakby mi coś odebrano...

Może to minie, może nie. Muszę się teraz skupić na tym, żeby mieć coś cały czas do roboty, żeby po prostu nie myśleć, zapomnieć, żeby czas szybko miną...

Pozdro,
Zyleciara

8 komentarzy:

  1. ech...kobieto...
    nie płacz tylko sobie pomyśl że już za miesiąc znowu się zobaczysz z personelem i pacjentami :P

    bo niektórzy pacjenci się jednak Tobą przejmują i będą tęsknić :PP

    miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. wal sobie cipke to zapomnisz to pomaga wiem bo sama stosuje te terapie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarabista sprawa , bardzo pomaga na depresje , tez polecam goraco ; )

      Usuń
    2. jesteście popierdolone ;( ;[
      grrr!!!

      Zyleciara nie słuchaj ich!

      Usuń
    3. sama sproboj to zmienisz zdanie popieram koleżanki powyzej : p

      Usuń
  3. Dokładnie, głowa do góry i korzystaj z tego, że możesz się wyspać :) szybko zleci, zobaczysz, zaraz znów się zobaczysz z całą resztą i będzie dobrze :D
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. no wal wal wal sobie cipstera ;D . pomaga w chuj ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. lepiej znajdz sobie chlopaka bo on ma siuraka i moze nim wiecej zrobic niz ty reka. sama mialam taki problem ale weszlam na taka stronke z ogloszeniami i bylo ich calkiem spoko. pozdro trzymaj sie ; )

    OdpowiedzUsuń